úterý 19. listopadu 2013

Adventní kalendář z fotek

Tak jsem zprvu nevěděla, jestli vůbec tenhle nápad můžu zveřejnit ještě dříve, než bude realizován a předán, ale napadlo mě, že je možná víc takových, kteří zoufale hledají inspiraci pro adventní kalendář a podobný nápad by se jim hodil. Takže budu spoléhat na to, že L. mamce nevykecáte, co na ni chystám. A třeba se najde někdo, kdo si láme hlavu a tenhle nápad využije. Hodil by se i pro babičky, tetičky... no však víte... :-) pro každého, kdo rád kouká na fotky.

Napovím: 24 obálek + 24 fotek + fotostromeček = Vánoce a adventní kalendář v jednom! Co den, to fotka, což je samo o sobě docela hezké, ale pointu to dostane až na konci.


Obálky jsou z Kiku (20 ks, 25 Kč), jinak bych si asi koupila papíry a naskládala si je ručně, jedna barevná obálka (a to ještě ne C6, ale menší) stojí v papírnictví kolem 6 Kč.

Fotostromeček (mají ho např. Levné knihy):


Akorát ten, co čeká na L. mamku, má více krokodýlků (30; fotek je 24). Zvažovala jsem možnost dát každou fotku do fólie (jako je na průkazky), protože ty krokodýlky budou zcela jistě dělat do fotek důlky, ne-li rovnou dírky, ale ve výsledku mám opravdu každou fotku jinak velkou a byl by v tom asi děsný zmatek. Ne asi, zcela jistě by v tom byl zmatek.

Zbývá mi vymyslet ještě nějakou drobnost, která by se do těch obálek dala přidat. Čaj, původní to nápad, jsem zavrhla, protože vím, že spousta z nich způsobuje L. mamce pálení žáhy a bohužel nemám přehled o tom, které přesně to jsou (je dobré vědět, že nemůžu vědět všechno). Jednotlivě balené čtverečky čokolády a sladkosti obecně nemůžu použít z podobných důvodů. Svíčky nejsou placaté (ačkoliv jsem mezi nimi hledala a pár téměř placatých našla) a já bych potřebovala, aby obálky pokud možno zůstaly co nejplošší, aby svým tvarem nic předem neprozrazovaly. Inu, chtělo by to nápad, ale hlavně rychle! O víkendu bych to měla předat - další víkend jsme totiž na výpravě v Olomouci a v neděli je 1. prosince.

Teď si jen pamatovat, že se do Vánoc nesmím přihlásit z mobilu L. mamky na svůj Google účet, protože jsem si všimla, že ačkoliv z jejího mobilu nebloguju, pouze na něm třeba něco nastavuju nebo instaluju aplikaci, vidím pak i po odhlášení v její Galerii obrázky z tohoto blogu a zatím nějak nevím, jak tomu zabránit, protože na tabletu mi to nedělá.

Žádné komentáře: