úterý 26. února 2013

Vzpomínka

Jelikož se kvapíkovým tempem blíží L. narozeniny, tradičně jsme s jeho mamkou stvořily vzpomínku na Dlouhou cestu. Po šesti textovo-obrázkových příspěvcích jsem navrhla videoprezentaci z fotek, aby nastala nějaká změna a za neděli jsme ji opravdu vytvořily. Jaké trable pak byly s nahráváním, to raději nechtějte vědět. Chtěly jsme to mít raději rovnou na dvou videoserverech a já se včera (resp. dneska do  jedné ráno) mořila s nahráváním na Vimeo. Takže kdyby to nešlo z Youtube, je to i tu: https://vimeo.com/60505335.

Teď mě napadlo - celou dobu tady používám jenom iniciály, ale ve videu je hned na začátku celé Lukyho jméno. No dobrá. Asi nemá smysl vám ho tajit.

Dlužno podotknout, že autorkou použitých snímků nejsem já. Ani jednoho. Mám na svědomí retuše, ořezy, taky tu stránku plnou písmenek včetně použitého fontu (samozřejmě až na tu fotku uprostřed), ale ani jednu z těch fotek jsem nepořídila já. Byla to ode mě trestuhodná mladická opovážlivost myslet si, že budu mít na focení ještě hromadu času. Autorkami snímků jsou hlavně Alča a Klárka (někdo další? Zvedněte pac!).


Přemýšlím, jestli zařadit i tag "Smutno je mi", který jsem si vypůjčila od Wlčice. Jo, je mi smutno, ale ta videoprezentace pro mě nevyznívá smutně. Spíš nostalgicky. V září to bude horší. 

Žádné komentáře: