úterý 6. května 2014

Psík pantoflík a Crazy

Psík pantoflík, jak jsme Benymu občas říkali, odešel do psího nebe na Květnou neděli brzo ráno. S nádorem na játrech se těžko dalo něco dělat, ale veterinář říkal, že pravděpodobně neměl bolesti. Jednu dobu to vypadalo už celkem slušně, ale vždycky se stav znovu zhoršil. L. mamka byla hlavně ráda, že s ním ten poslední týden strávila doma a že ho nemusela nechat uspat. Usnul vedle ní a už se nevzbudil. Hlídal ji až do konce. Měl 14 let, 10 měsíců a 8 dnů a až do poslední chvíle si užíval pozornosti všech kolem a nechával se drbat za ušima a pod krčkem.

Doufala jsem, že L. mamka nezůstane dlouho bez pejska a hned další den jsem byla pověřena sehnáním nějakého inzerátu. Bez pejska bylo doma smutno a hlavně - stav L. mamky se dost zhoršil. To čtyřnohé antidepresivum jí hrozně chybělo.

A tady je ten vejlupek, který vzešel z reality show Pudlchallenge aneb Hledá se Beny II.:


Bude to také stříbrný trpasličí pudlík, jmenuje se Crazy a svému jménu dělá čest. Zkrotit tuhle dvoukilovou chlupatou kuličku je snad těžší než zkrotit lva berberského. Energie má na rozdávání, lítá po bytě i venku jak ušaté torpédo, tancuje na vodítku, kouše do všeho, co se namane (nejradši do mých prstů, přemýšlím o jejich natření chilli omáčkou), miluje fyzický kontakt, strašně rád se nosí a mně přísluší právo ho každý den kolem 12. hodiny vyvenčit. Ono to nezní tak složitě, kdyby to nebylo hodinu cesty a 20 km daleko :-D ale stejně jsem bez práce a nutně potřebuju udržovat pracovní návyky. Začínala jsem mít totiž dojem, že o ně pomalu přicházím a nutnost být někde na určitou hodinu a něco muset udělat, mi dost chyběla.

Zatímco Beny byl i v mládí takový psí profesor, vždy důstojně se chovající, který se po nažrání a vyvenčení vždy uložil někam na měkké, aby tam dumal o nějakých veledůležitých psích záležitostech, tohle třeštiprdlo chvilku neposedí a pokud zrovna nespí, musí být člověk stále ve střehu. Asi po 10 dnech sice pochopil, co má dělat venku, ale jsou mu jen 3 měsíce, takže sem tam ještě čurá a kaká, kde se mu zrovna zamane. Dnes je jediný pracovní den týdne, kdy s ním nejsem, protože jsem byla na 11 objednaná k lékaři, tudíž byl celou pracovní dobu paničky sám doma. Budu doufat, že tam nenadělal takový bugr, jako když jsem včera přišla a on měl v pelíšku natahané paniččino pyžamo (jediný kus oblečení, který nebyl ve skříni) a její deka byla stažená z postele. Už umí (asi na vteřinu) "sedni", docela obstojně reaguje na "fuj" a "nesmíš" a zná i "au" (když mě moc štípne do ruky). Je to prostě živel a panička s ním bude mít ještě hromadu práce.

Žádné komentáře: